|
|
|
Deblokada smart kartice ili USB tokena, izdavanje i dostava nove lozinke |
| |
|
|
|
|
|
Smart kartica ili USB token se blokira posle tri (3) uzastopno pogrešno unetih lozinki, u kom slučaju je nemoguće koristiti elektronski sertifikat koji se nalazi na smart kartici ili USB tokenu (PIN Status = LOCKED). Deblokada je postupak kojim se smart kartica ili USB token osposobljava za korišćenje i izdaje nova lozinka. Deblokada se vrši u prostorijama Sertifikacionog tela Pošte u Beogradu, uz fizičko prisustvo blokirane smart kartice ili USB tokena. Deblokada se radi uz naknadu.
VAŽNO: Molimo Vas da pošiljke sa blokiranom smart karticom ili USB tokenom spakujete u adekvatne omotnice kako ne bi moglo da dođe do oštećenja ambalaže i token/kartica iz nje ispadnu. U slučaju da dođe do gubitka kartice/tokena usled neodgovarajuće ambalaže u koju su spakovani Sertifikaciono telo Pošte ne snosi odgovornost.
Postoje dva različita postupka za deblokadu smart kartice ili USB tokena:
Za rad sa deblokiranom smart karticom ili USB tokenom može da se koristi samo nova lozinka. Korišćenje stare lozinke dovodi do ponovne blokade smart kartice ili USB tokena.
|